fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צו מעצר בינלאומי

צו מעצר בינלאומי נועד לעצור חשוד בעבירות פליליות מחוץ לגבולות המדינה בה הוא ביצע את העבירה. ניתן למצוא צו מעצר סמוי או גלוי. במקרים רבים הצו מאפשר תפיסת חשוד המנסה להתחמק מהעמדה לדין ועונש. עורך דין יכול לבדוק בדרכים שונות לגבי צו קיים ללקוחו. משרד עורכי דין MBM עוסק בתחום וניתן לקבל אצלו מידע רב חשיבות.

 צו מעצר בינלאומי – נושא מורכב

צו מעצר בינלאומי הינו צו המחייב התייחסות רבה. במיוחד אם ללקוח יש חשד שהוצא נגדו צו כזה. הצו החסוי מסוכן יותר כיוון שאין מידע עליו והחשוד עלול להיעצר כאשר הגיע למדינה בה הוא קיים. הצו הסמוי משרת היטב את רשויות החוק מאחר וכך ניתן לבצע מעצר במהירות רבה יותר. אחת הדרכים להתמודדות יעילה היא בדיקת עורך דין לאיתור צו כזה. אחת מהן היא בדיקה באינטרפול שהוא הארגון הבינלאומי המוסמך להנפיק צווי מעצר בינלאומיים. פעולה אחרת שניתן לנקוט היא פנייה למשטרת ישראל לקבלת מידע בנושא, או פנייה למשטרה זרה אשר הוציאה את הצו. ברגע שקיימת ידיעה על צו כזה ניתן להימנע מלהגיע לאותה מדינה, ולהמשיך לטפל בדרכים שונות.

פעולות מול הצו

ניתן לטפל בצו על ידי בקשת הסגרה. בנסיבות אלו יש צורך להבטיח כי יתקיים הליך משפטי אשר ימצה את הדין מול החשוד. בקשת הסגרה אפשרית כאשר קיימות אמנות והסכמים בנושא. במצב כזה יש חשיבות לשיתוף פעולה הדוק בין הלקוח ועורך הדין אשר אמור לקבל את מלוא המידע על החשדות מול הלקוח ועל הפעולות שנעשו על ידו הקשורות למקרה הנידון. המידע יסייע רבות להתנהלות מול הרשויות ולהשגת תוצאות רצויות מבחינתו.

שירות ממשרד עם תשתית מעולה

משרד עורכי דין MBM מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיו מקיפים וכוללים הקשבה והפנמה, ייעוץ, ייצוג וליווי, מחירים נוחים ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מלימודים, מעיסוק בתחום במסגרת עבודתם, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת שברשותם לטובת אחרים.

עדיין יש שאלות?

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם!

עקבו אחרינו

מאמרים נוספים

קבלו ייעוץ משפטי בנושא צו מעצר בינלאומי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן