fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בקשת חנינה מהנשיא

בקשת חנינה מהנשיא נועדה לאנשים אשר בצעו עבירות פליליות ונענשו בגינם ומעוניינים לנקות עברם. אישור הנשיא מאפשר סגירת תיק וביטול רישום פלילי. כך יוכל כל אחד לחזור לחייו הנורמאטיביים וליהנות מזכויות המוקנות לכל אזרח. יש לעמוד בתנאי סף קבועים. משרד עורכי דין MBM עוסק בתחום וניתן לקבל אצלו מידע רב.

בקשת חנינה מהנשיא – באמצעות עורך דין

בקשת חנינה מהנשיא יש לעשות בעזרת עורך דין המכיר היטב את ההליך הבירוקרטי הנ"ל. את הבקשה ניתן להגיש רק לאחר שניתן פסק דין חלוט בבית משפט. תנאי נוסף הינו לאחר תקופת התיישנות המשתנה מעבירה לעבירה בהתאם לעונש שנגזר בגינה. תקופת המחיקה חלה לאחר שהמידע התיישן ונמשכת, לרוב,  10 שנים מתום תקופת ההתיישנות. משך זמן הטיפול בבקשה משתנה בהתאם לדחיפות הבקשה. כל אחת נבדקת ובמהלכה מקבלים הבוחנים אותה חוות דעת מגורמים שונים כולל כאלו המכירים את הנושא. לא ניתן לערער על תשובה שלילית. עם זאת, שמורה למבקש הזכות להגיש בקשה חוזרת כבר לאחר שישה חודשים, אבל בתנאי שהנסיבות לבקשה השתנו משמעותית. חנינה מהנשיא מזמנת יתרונות רבים וחשובים. היא מבטלת רישום פלילי המפריע לקבל רישיונות למקצועות שונים, לאמץ ילדים, לקבל ויזה, להתמנות כדירקטור, לזכות במשרות ציבוריות ועוד.

טיפול מוקפד בבקשה

יש להגיש את הבקשה באופן מסודר. עורך דין יבחן את התיק, יאסוף חומרי ראיות חשובים ממנו וינסה למצוא נימוקים תומכים. בין היתר, ציון העובדות הרלוונטיות לכל מקרה ביניהן נסיבות ביצוע  העבירה, מצב משפחתי ואישי, טיעונים סוציאליים ורפואיים, שירות צבאי, התנדבויות ותרומה אחרת לחברה. בנוסף, יצרף חוות דעת על המבקש, המלצות ופרטים נוספים היכולים לתמוך בבקשה. קבלת חנינה תשדרג רבות את איכות חיי המבקש.

משרד עם צוות מוכשר ורציני

משרד עורכי דין MBM מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. שירותיו מקיפים וכוללים ייעוץ וטיפול מעולה, יכולת לניהול מו"מ, מחירים נוחים ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מלימודים והשתלמויות, מעיסוק בתחום במסגרת עבודתם, ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הם ישמחו לשרת אחרים.

עדיין יש שאלות?

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם!

עקבו אחרינו

מאמרים נוספים

קבלו ייעוץ משפטי בנושא בקשת חנינה מהנשיא

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן