fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין סייבר

סייבר היא מילה שטומנת בחובה מגוון רחב של מצבים שהמשותף להם הוא שימוש לרעה בנתונים או מידע פרטי ואישי המוזן על ידי המשתמשים ברשת האינטרנט. גופים, חברות ותאגידים עושים הרבה מאד מאמצים וגם משקיעים סכומים גדולים מאד של כספים כדי להגן על מסדי הנתונים של המשתמשים שלהם וניסיונות למתקפות סייבר מצד האקרים מתרחשים כל הזמן ללא הפסקה. עורך דין סייבר הוא הדמות המקצועית של עולם המשפט לקבל ממנה ייעוץ ומידע בנוגע למקרה סייבר כזה או אחר שקרה וקבלת חוות דעת בנוגע לדרך הנכונה להתנהל בכל מקרה שכזה.

מתי צריך לפנות אל עורך דין סייבר?

אדם שמוצא את עצמו במצב שבו פרטים אישיים או מידע רגיש אודותיו הופכים לנחלת הכלל צריך לבחון איך קרתה זליגת הפרטים והאם אפשר היה למנוע אותה. ברוב המקרים הוא לא יהיה המקרה היחיד שבו זה קרה אלא תהיה קבוצת קורבנות לדליפת מידע זו. עורך דין סייבר יהיה הכתובת שאליה צריך יהיה לפנות על מנת לבחון האם יש מקום למצות תהליכים משפטיים כנגד הגוף שכשל בהגנה על אותם פרטים אישיים, כלומר האם אחד או יותר ממנגנוני אבטחת המידע (במידה וקיימים) כשל ובגלל כשל זה קרתה עבירת הסייבר המדוברת. יש דרגות חומרה שונות של עבירות סייבר וגם לזה צריך לתת תשומת לב.

הצורך בידע מעמיק בנושאי סייבר

אין ספק שהמרחב הווירטואלי של רשת האינטרנט מאתגר מאד לביצוע פעולות ולשמירה על מידע אישי. יחד עם זאת, האקרים שעושים מאמצים לפרוץ למסדי נתונים יכולים להיות בעלי אידאולוגיות שונות, מה שיגרום לכך שהם תמיד יבצעו ניסיונות כאלה ואחרים להשיג את המידע הרגיש ולעשות בו שימוש לרעה. עורך דין סייבר יכול לסייע בפן המשפטי של עצם זליגת המידע ומיצוי הזכויות של הלקוחות שלו לאחר שהפרטים שלהם אכן הגיעו לידי צד שלישי ללא אישור.

רוצים להתייעץ עם עורך דין בנושאי אינטרנט או סייבר? פנו אל משרד עו"ד MBM וקבלו מידע רלוונטי וקונקרטי עבורכם.

עדיין יש שאלות?

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם!

עקבו אחרינו

מאמרים נוספים

קבלו ייעוץ משפטי בנושא עורך דין סייבר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן