fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין נהיגה בשכרות

אחת מעבירות התנועה החמורות ביותר שקיימות כיום בישראל היא נהיגה תחת השפעה של אלכוהול. מדובר בסכנה של ממש שבגינה עלולות להיגרם תאונות דרכים שיפגעו בנהג עצמו וחמור מכך – בהולכי רגל או נהגים אחרים. יש חוקים ברורים ונוקשים בנוגע לכמות האלכוהול המותרת לשתייה לפני נהיגה ומתקיימים קמפיינים ללא הפסקה מצד הרשויות בנוגע לנהיגה בטוחה בכל יום ובכל שעה ביממה. מי שנתפס נוהג תחת השפעה של אלכוהול חייב ליצור קשר כמה שיותר מהר עם עורך דין נהיגה בשכרות שיוכל לסייע לו, לייצג אותו אל מול רשויות החוק ולסייע לו לחזור למוטב ולהבין את המשמעות של המקרה.

התפקיד החשוב של עורך דין נהיגה בשכרות

חשוב מאד לציין שהגעתו של עורך דין נהיגה בשכרות כדי לסייע לאדם זה או אחר שנתפס נוהג תחת השפעה של אלכוהול אין בה כדי להפחית מדרגת החומרה של המעשה. היתרון של הגעת עורך דין כמה שיותר נעוץ בכך שעורך הדין יוודא שההליך מתבצע בצורה תקינה ושיתאפשר לאותו אדם להמשיך את חייו לאחר שלמד את הלקח ולא יחזור על נהיגה תחת השפעת אלכוהול. עורך הדין ידאג שיתייחסו ללקוח שלו בצורה אנושית כפי שנדרש על פי החוק, שלא מנסים להיטפל אליו או לצרף האשמות נוספות לאישום ותמיד הייחס אל הנאשמים יהיה אחר כאשר יהיה לצידם עורך דין.

הכי פשוט ונכון – לא לנהוג תחת השפעת אלכוהול

בשם הערבות ההדדית וכמו שכל אדם רוצה לדעת שהוא בטוח בדרכים ואין שום דבר שמסכן אותו – כך עליו לקחת את האחריות של נהיגה בצורה נכונה ובוגרת ולאחוז בהגה רק אם הוא מסוגל וכשיר לכך. גם אם שתה מעט – עדיף שמישהו אחר ינהג ולא הוא, מה שיבטיח שכל הנוסעים יגיעו הביתה בשלום. חשוב להכיר עורך דין נהיגה בשכרות כדי ליצור איתו קשר על פי הצורך.

במשרד עורכי הדין MBM עובדים עורכי דין מנוסים שמכירים את עולם המשפט הפלילי ומציעים מגוון רחב של שירותים משפטיים מותאמים אישית.

עדיין יש שאלות?

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם!

עקבו אחרינו

מאמרים נוספים

קבלו ייעוץ משפטי בנושא עורך דין נהיגה בשכרות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן