fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ייעוץ לפני חקירה

ייעוץ לפני חקירה נחשב לזכות בסיסית הקבועה בחוק לכל חשוד בעבירות פליליות. כך כאשר הוא מוזמן לחקירה עקב הצטברות ראיות מחשידות או כאשר נתפס בעת ביצוע עבירה פלילית. החקירה נועדה לגילוי עובדות נוספות על המקרה ולביסוס ראיות להגשת כתב אישום. ייעוץ מקצועי של עורך דין מנוסה הינו, איפה, חיוני מאוד. משרד עורכי דין MBM עוסק בתחום וניתן לקבל אצלו מידע רלוונטי.

ייעוץ לפני חקירה – הסבר, הנחיה ותדרוך

ייעוץ לפני חקירה הינו חיוני, במיוחד, אם מדובר בפעם הראשונה בה הלקוח מצוי  בסיטואציה כזאת. החקירה מצולמת ומוקלטת וכל מה שנאמר בה עלול לשמש כראיות נגדו בבית משפט. משום כך, על הנחקר לברור את המילים. הוא יתודרך לגבי  מה מותר לו לומר ובעיקר מה אסור לומר – כולל יכולתו לשמור על זכות השתיקה. מעבר לכך יתדרך עורך הדין לגבי הדינאמיקה של החקירה. החוקרים עלולים להשתמש בשיטות חקירה שונות לצורך יצירת לחץ עליו מתוך כוונה שיודה במעשים. בגלל הלחצים כאלו הוא יכול, למשל, להודות בדברים שלא ביצע. עורך הדין יסביר לנחקר להתנהג בטבעיות ובנימוס ולא להתלהם ולעורר פרובוקציות.

חשיבותו לייעוץ ממוקד ומוקפד

 אחד הדברים החשובים בייעוץ הוא ההכנה לתוכן ואופי החקירה. היא תהפוך אותו לממוקד יותר ועקב כך ביטחונו העצמי לקראתה יעלה. חקירה המסתיימת היטב מבחינת החשוד תסייע רבות בשימוע שייערך אחר כך בפרקליטות. היא זאת המחליטה אם להגיש את התיק לבית משפט, להקפיאו בשלב זה או לבטלו. במקרים רבים ובגלל השהיה בטיפול בתיק הוא יוכל לבקש ביטולו וסגירתו. לחילופין, יכולים תכני חקירה חיוביים לסייע גם בדיון בבית משפט.

צוות משרד מוכשר וחדור מטרה

משרד עורכי דין MBM מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיו מקיפים וכוללים ייעוץ לכל לקוח מתלבט, ייצוג וליווי, יכולת לניהול מו"מ, מחירים נוחים ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מלימודים והשתלמויות, מעיסוק בתחום במסגרת עבודתם, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית המוכשרת במשרד לטובת אחרים.

עדיין יש שאלות?

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם!

עקבו אחרינו

מאמרים נוספים

קבלו ייעוץ משפטי בנושא ייעוץ לפני חקירה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן