fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין צבאי חיפה

לא מעט חיילים, במיוחד חיילים בשירות הצבאי, רואים בצבא תקופה נפרדת מחייהם, סוג של הפסקה מוזרה בחיים הרגילים. בשל כך הם לא תמיד נותנים את הדעת על כך שגם הסתבכות בתקופה זו, במיוחד אם מדובר על חשד לעבירה פלילית, שלא לדבר על הגשת כתב אישום נגדם, תלווה אותם גם בהמשך. מעבר לכך, חייל לא תמיד מודע לכך שגם בחופשת סוף שבוע בבית הוא עדיין נחשב לחייל והציפיות ממנו הן אותן ציפיות. כך, אם חייל נתפס מעשן סמים, כולל קלים, בחופשת סוף השבוע, הוא יטופל במסגרת המשפט הצבאית ולא האזרחית אשר מחמירה עם עבירות סמים. אם נתפסתם בעבירה כלשהי, בין אם תוך כדי שירות ובין אם בחופשה ואתם מתגוררים או משרתים באזור חיפה, חפשו עורך דין צבאי חיפה אשר ילווה וייצג אתכם במקרה הצורך.

עורך דין צבאי חיפה לסוגים שונים של עבירות

הטיפול בעבירות הנחשבות פליליות במסגרת מערכת האכיפה והמשפט הצבאית נעשה באופן דומה לטיפול במסגרת המערכת האזרחית. ההבדלים נעוצים בהתייחסות של הצבא לעבירות כאלה ואחרות שיכול להיות שונה מההסתכלות על אותן עבירות באזרחות. לכן, עורך דין צבאי חיפה ובכלל צריך להיות עורך דין פלילי אשר מתמחה במשפט הצבאי. הוא צריך להכיר היטב את חוקי הצבא לפרטי פרטים, לדעת אילו טיעונים להעלות כדי להמיר סעיפי אישום לסעיפים קלים יותר (כאשר הוגש כתב אישום בעקבות העבירה) ובכך להפחית בעונש. גם עבירה הנחשבת חמורה כמו עריקות ניתן במצבים מסוימים להמיר לעבירה הנחשבת קלה יותר שהענישה עליה חמורה פחות. עורך דין צבאי חיפה אמור להכיר היטב את החוקים, לדעת אילו נסיבות מקלות ישנן וכך לסייע לחייל ככל שניתן.

התייעצות עם עורך דין לצורך קבלת פטור

בין אם מדובר על חייל סדיר ובין אם על חייל מילואים המחוייב עדיין בשירות, ישנן נסיבות אשר יצדיקו קבלת פטור. אמנם בכל הנוגע לקבלת פטור יש מערכת מסודרת וחוקים ברורים כיצד לעשות את הדברים, אך עורך דין צבאי חיפה ובכלל יוכל לסייע בניסוח הבקשה תוך העלאת נימוקים משכנעים, זאת מתוך היכרות רבת שנים עם המערכת וידיעה כיצד הדברים עובדים ואילו נימוקים משכנעים את הצבא לוותר על שירותו של אותו חייל.

משרד עורכי דין MBM מתמחה במשפט הפלילי והצבאי, מלווה ומייצג חיילים לפני חקירה או במהלך משפט וכן מנחה אותם בהליכים שונים כמו קבלת פטור באופן הנוח ביותר שניתן. מוזמנים ליצור קשר.

עורך דין צבאי חיפה

עורך דין צבאי בחיפה

כמו באזרחות, גם במסגרת הצבאית חייל יכול להסתבך ולהיות חשוד בביצוע עבירות ואף לעמוד למשפט. בין אם מדובר על עבירה שנעשתה בתפקיד ובין אם במהלך חופשה, החייל יטופל במסגרת הצבא. כאשר אלה עבירות קלות הטיפול יהיה לרוב פנימי, במסגרת היחידה, כמו העמדה לדין משמעתי. אם העבירה מוגדרת פלילית על פי חוקי הצבא, הטיפול יהיה מורכב  יותר ויכלול חקירה ומשפט אם הוגש כתב אישום בעקבות העבירה. עורך דין צבאי בחיפה הוא הכתובת עבורכם אם אתם חשודים בביצוע עבירה. הוא יבדוק את המקרה וינחה אתכם כיצד לפעול ואיך לנהוג במצב של חקירה.

עורך דין צבאי בחיפה לסיוע בכל שלב

עורך דין צבאי בחיפה ובכלל יכול לסייע ולתת שירות לאנשים הנמצאים במצבים ובשלבים שונים בהתקשרותם עם הצבא. הסיוע יכול להיות בשלב טרום הגיוס. גם מלש"ב יכול לבוא במגע עם מערכת המשפט הצבאית בניסיון לשפר את תנאי שירותו או אפילו לקבל פטור משירות. השלב המרכזי בו מסייע עורך דין צבאי בחיפה הוא בשלב השירות. בכל מצב אליו נקלע החייל בו הוא אמור להתמודד מול מערכת האכיפה והמשפט של הצבא חשוב להתייעץ עם עורך דין או להיות מיוצג על ידו. שלב נוסף הוא לאחר השירות. כאן יכול להיות מצב הפוך בו ירצה החייל לשעבר להגיש תביעה כנגד הצבא ומשרד הביטחון. עורך דין צבאי יסייע לו גם בכך.

בחירה נכונה של עורך הדין- צעד ראשון בדרך לסיום הסאגה

בין אם הצורך בשירותיו של עורך דין צבאי בחיפה מתעורר לפני, תוך כדי או לאחר השירות, מדובר על נושא מורכב שנדרש ניסיון וידע רב בתחום המשפט הצבאי כדי לסיים אותו בצורה מהירה וכמובן בהצלחה. לכן, חשוב לא להתפשר ולבחור עורך דין המתמחה במשפט הצבאי. אם מדובר על חשד לעבירה פלילית חשוב שיהיה גם עורך דין פלילי בעל ניסיון, כולל במערכת האזרחית אך עם בקיאות רבה בדיני צבא. חשוב לבחור עו"ד אסרטיבי ונחוש. מערכת המשפט הצבאית אינה קלה ויכולה להציב קשיים בדרך לפתרון הדברים. עורך דין שמאחוריו הצלחות גם בהתמודדות מול הצבא הוא הצעד הראשון מבחינתכם לצאת מהעניין באופן הקל והמוצלח ביותר שניתן.

משרד עורכי דין MBM מתמחה במשפט הפלילי וגם הצבאי, מסייע לחיילים בעלי וותק ודרגות שונים, החל מחיילים בתחילת דרכם עד לאנשי קבע וקצינים. מוזמנים ליצור קשר.

עורך דין צבאי בצפון

עורך דין צבאי בצפון

הצבא הוא מסגרת נוקשה ולוחצת, במיוחד עבור חיילים בתפקידי לחימה או תומכי לחימה אך לא רק עבורם. גם חיילים שבתפקידים לא קרביים הנמצאים לעיתים שבועות מחוץ לבית מדובר על אתגר הכולל התמודדויות רבות. לכן, קורה שחיילים מסתבכים בזמן שירותם הצבאי בעבירות כאלה ואחרות. חלק לא קטן מהן נעשה דווקא שלא במסגרת התפקיד, כאשר החייל נמצא בחופשה בבית, זמן בו הוא מרגיש צורך להתפרק וגם לעשות שטויות לפעמים. חשוב לחיילים לזכור שגם כאשר אינם בתפקיד הם עדיין במסגרת הצבא והתייחסות המדינה אליהם היא כאל חיילים. לכן, בכל עבירה שיעשו, גם אם במסגרת בילוי, הטיפול יהיה במסגרת הצבא ומערכת המשפט הצבאית. אם כבר קרה והסתבכתם בעבירה, התייעצו עם עורך דין צבאי בצפון או באזור המגורים/ השירות כדי שילווה אתכם מכאן.

התחומים בהם מטפל עורך דין צבאי בצפון

עורך דין צבאי בצפון ובכלל יכול להיות עורך דין המבצע את תפקידו במסגרת הצבא או להיות עורך דין אזרחי המתמחה בדיני הצבא ומנוסה בייצוג חיילים בבית הדין הצבאי. עורך הדין יכול לייעץ לחייל הנמצא לפני חקירה בכל סוג עבירה המיוחסת לו, מעבירות תעבורה דרך סמים ועד נשק. הוא יעשה כל שניתן כדי שהחייל יגיע מוכן לחקירה במטרה להביא לסגירת התיק ללא הגשת כתב אישום. במקרה של הגשת כתב אישום עורך הדין ייצג את החייל במשפטו. עורך דין צבאי בצפון מסייע גם בנושאים אחרים כמו קבלת פטור משירות סדיר או מילואים, סיוע בעבירות נפקדות או עריקות ועוד.

באיזה שלב מומלץ לפנות לעורך הדין?

אם אתם חשודים בעבירה ונתפסתם ע"י המשטרה הצבאית למטרת חקירה זכותכם כבר בשלב זה להתייעץ עם עורך דין צבאי בצפון אם זהו אזור השירות שלכם. כמו המשטרה האזרחית, גם המשטרה הצבאית צריכה להקפיד על התנהלות עפ"י החוק ולתת לחשוד הנעצר את הזכויות המגיעות לו. התנהגות שאינה חוקית יכולה להביא לביטול משפט גם אם הוגש כתב אישום. לכן, התייעצו עם עורך הדין לפני חקירה וגם שתפו אותו בכל התנהלות האירוע, במיוחד אם כלל התנהגות לא הולמת מצד שוטרים או חוקרים. חשוב לא לחכות ולהיות מלווים ע"י עורך הדין בכל שלבי ההליך.

משרד עו"ד MBM מתמחה במשפט הפלילי והצבאי. הוא מלווה ומייעץ לחיילים רבים ומייצג אותם באופן המקצועי ביותר. מוזמנים ליצור קשר.

עדיין יש שאלות?

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם!

עקבו אחרינו

מאמרים נוספים

קבלו ייעוץ משפטי בנושא עורך דין צבאי חיפה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן